Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna www.l2walkerpolska.fora.pl
L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Zbieranie żniw.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babciawladzia




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 14:57, 03 Mar 2010    Temat postu: Zbieranie żniw.

Generalnie program idzie całkiem dobrze, lata sobie po wyznaczonym terenie, zabija moby a po dodaniu opcji pierwszej na poniższym zdjęciu,
ładnie sieje nasionko na mobie. (skrót 9:1 = nasionko)


i47.tinypic. com/f24ra1.png <= nie mogę dodać zdjęcia, wiec prosze wkleic w adres uprzednio kasując spacje.

Druga opcja też działa, - sumon zaczyna atakować gdy ja już mobka dziabne. (3:1 atak sumona)

No i właśnie trzecia opcja mnie nie chce słuchac.. (8:1 = kosa do zbiorów)
z założenia, po śmierci mobka powinien wcisnąć F8 i pozbierać żniwa, ale tego nie robi..
podnosi drop i leci bić nowego.
Jeśli ktoś miał by jakieś pomysły jak to nareperować to bardzo proszę o oświecenie mnie.
Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez babciawladzia dnia Śro 14:58, 03 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:50, 04 Mar 2010    Temat postu:

troszke testowalem to i fakt ze cos niezbiera .. nawet skill corpse drain niezawsze uzywa
pozostaje skrypt - jezeli niepotzreba ci nic az tak skomplikowanego (czyli dlugiego)to mozna cos napisac Razz
tylko pod jaka klase skrypt ? ma on cos biegac ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babciawladzia




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 13:18, 04 Mar 2010    Temat postu:

Generalnie wystarczyło by, żeby byle jaka klasa wojownika (w moim przypadku kowalka) podbiegała do mobka, siała, zabijała wręcz*,(mysle że używanie skili jest tutaj zbędne) zbierała plon i hop siup do następnego.

Nie znam się totalnie na pisaniu skryptów, więc sobie z tym nie poradzęSad

*ewentualnie można by tutaj dodać atak sumonem, jeśli to nie był by za duży kłopot.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Briann1974
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:57, 04 Mar 2010    Temat postu:

tez chetnie bym skorzytał s takiego sktypru dla Spoila

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:56, 04 Mar 2010    Temat postu:

Kod:

// ustawienia sedowania i peta

DEFINE_GLOBAL INT pet 1  // 1 uzywa ataku z peta - 0 nieuzywa
DEFINE_GLOBAL INT iler 4 // ile razy ma siac na mobie
//seda trzeba dac na 4 pasek pole nr 6
//atak peta trzeba dac na 4 pasek pole nr 7


DEFINE_GLOBAL INT cont 0

SET_TARGETING TYPE ZERO
SET_TARGETING COMBAT TWO
SET_TARGETING ATTACKABLE TWO
SET_TARGETING ALIVE ZERO
PRINT_TEXT " START"
call walka
do
sleep 1000
loop 1 == 1

END_SCRIPT
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
FUNCTION walka

do
   TARGET_NEAREST
   sleep 500
   ATTACK_TARGET
   do   
      if pet == 1
         USE_SHORTCUT 42
      endif
      sleep 200
      if cont <= iler
         USE_SHORTCUT 41
         cont = cont + 1
      ENDIF
      sleep 4000
      ATTACK_TARGET
      IF CHAR_CUR_HP == 0
         jump_to_label zap
      ENDIF
      sleep 500
   loop TARGET_CUR_HP != 0
   sleep 300
   USE_ITEM 5125 //havester
   sleep 500


label zap
cont = 0
LOOP CHAR_CUR_HP != 0
RETURN VOID

tak jak napisalem w skrypcie
-seda trzeba dac na 4 pasek pole nr 6
-atak peta trzeba dac na 4 pasek pole nr 7

DEFINE_GLOBAL INT pet 1
to jak sie zmieni na
DEFINE_GLOBAL INT pet 0
to niebedzie uzywac ataku z peta

testowalem to chwilke i jako tako dzialalo (na plikach gracia final)
niema tu zadnego unstucka ani max range wiec bedzie w teori lac bez konca Smile
no chyba ze padnie lub poprostu zabraknie mobkow
no i nieuzywac kolo npc


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babciawladzia




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:43, 05 Mar 2010    Temat postu:

Świetnie:)

Dziękuje prześlicznie za okazaną pomoc:)
jak będę w domku to przetestujęSmile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Briann1974
Administrator



Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 2:35, 06 Mar 2010    Temat postu:

ja dzis testowałem MANOR bez skryptu z ustawieniami na pasku - działa idelanie Smile



za jedna róznicą przy "dead" opcji ustawiłem 60%
a opóźnienie po 100


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Briann1974 dnia Sob 2:39, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
babciawladzia




Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:07, 06 Mar 2010    Temat postu:

Skrypcik bardzo fajnie chodzi,
na początku miałem problem bo golem falstarta z atakiem robił i padał, ale dodałem funkcje anulowaania celu jeśli mob ma mniej niż 90% hp:)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
anka3063




Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 17:10, 15 Kwi 2010    Temat postu:

super dzieki za pomoc Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leon2002




Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 12:35, 13 Sie 2010    Temat postu:

Witam
A wiec tak probowalem uzyc opcji jaką przedstawił "Briann1974" ciekawe ale nie zbiera owoców z martwego moba mi.
Nie używa kosy nie wiem dlaczego.



Tak wyglada legenda w skrócie, co 10 mob zbiera z niego owoc ale ogolnie jest tak jak ponizej

12:49:36 :[The seed was successfully sown.
12:49:10 :[You use Harvesting.
12:48:50 :[That is the incorrect target.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez leon2002 dnia Pią 12:50, 13 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:39, 13 Sie 2010    Temat postu:

ten autofighter troche zjebany jest bedzie lepszy w nastepnej wersji l2neta puki co potestuj ustawienia a jak nadal lipa to zzostaje skrypt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leon2002




Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:44, 13 Sie 2010    Temat postu:

Problem chyba juz rozwiazalem twój skrypt + pomysł od Briann1974 skrypt sieje nasiono a opcja combat zbiera, problemik jest taki ze bot bardzo czestu uzywa wybieranie owoców ":[Harvesting is not available at this time: being prepared for reuse." a server ma zabezpieczenie przed spamem tego typu i wywala co jakis czas bota;) jakos sie z tym uporam mysle z czasem, ale jak narazie nie jest zle bo cos sie dzieje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:49, 13 Sie 2010    Temat postu:

coz bez pelnego skryptu ciezko ci to bedzie obejsc Razz


powiem tak nic nieobiecuje co i kiedy Razz nienastawiaj sie na sybki relase
ale wlasnie pisze skrypt ktory bedzie dzialac perfekt z spoilem sianiem etc opcje

tzn 80% juz jest gotowe - musze dopisac jeszcze pare rzeczy jak sprawdzanie z range, potki,i zrobienie blacklisty itemow + testy
puki co moge powiedziec ze dziala to bezblednie pod maga/fightera Razz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
leon2002




Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:21, 13 Sie 2010    Temat postu:

NO to rewelacja, czekam z nie cierpliwością na Twoje dziwłoWink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin