 |
www.l2walkerpolska.fora.pl L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babciawladzia
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 14:57, 03 Mar 2010 Temat postu: Zbieranie żniw. |
|
|
Generalnie program idzie całkiem dobrze, lata sobie po wyznaczonym terenie, zabija moby a po dodaniu opcji pierwszej na poniższym zdjęciu,
ładnie sieje nasionko na mobie. (skrót 9:1 = nasionko)
i47.tinypic. com/f24ra1.png <= nie mogę dodać zdjęcia, wiec prosze wkleic w adres uprzednio kasując spacje.
Druga opcja też działa, - sumon zaczyna atakować gdy ja już mobka dziabne. (3:1 atak sumona)
No i właśnie trzecia opcja mnie nie chce słuchac.. (8:1 = kosa do zbiorów)
z założenia, po śmierci mobka powinien wcisnąć F8 i pozbierać żniwa, ale tego nie robi..
podnosi drop i leci bić nowego.
Jeśli ktoś miał by jakieś pomysły jak to nareperować to bardzo proszę o oświecenie mnie.
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez babciawladzia dnia Śro 14:58, 03 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:50, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
troszke testowalem to i fakt ze cos niezbiera .. nawet skill corpse drain niezawsze uzywa
pozostaje skrypt - jezeli niepotzreba ci nic az tak skomplikowanego (czyli dlugiego)to mozna cos napisac
tylko pod jaka klase skrypt ? ma on cos biegac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babciawladzia
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:18, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Generalnie wystarczyło by, żeby byle jaka klasa wojownika (w moim przypadku kowalka) podbiegała do mobka, siała, zabijała wręcz*,(mysle że używanie skili jest tutaj zbędne) zbierała plon i hop siup do następnego.
Nie znam się totalnie na pisaniu skryptów, więc sobie z tym nie poradzę
*ewentualnie można by tutaj dodać atak sumonem, jeśli to nie był by za duży kłopot.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Briann1974
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:57, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
tez chetnie bym skorzytał s takiego sktypru dla Spoila
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:56, 04 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Kod: |
// ustawienia sedowania i peta
DEFINE_GLOBAL INT pet 1 // 1 uzywa ataku z peta - 0 nieuzywa
DEFINE_GLOBAL INT iler 4 // ile razy ma siac na mobie
//seda trzeba dac na 4 pasek pole nr 6
//atak peta trzeba dac na 4 pasek pole nr 7
DEFINE_GLOBAL INT cont 0
SET_TARGETING TYPE ZERO
SET_TARGETING COMBAT TWO
SET_TARGETING ATTACKABLE TWO
SET_TARGETING ALIVE ZERO
PRINT_TEXT " START"
call walka
do
sleep 1000
loop 1 == 1
END_SCRIPT
////////////////////////////////////////////////////////////////////////
FUNCTION walka
do
TARGET_NEAREST
sleep 500
ATTACK_TARGET
do
if pet == 1
USE_SHORTCUT 42
endif
sleep 200
if cont <= iler
USE_SHORTCUT 41
cont = cont + 1
ENDIF
sleep 4000
ATTACK_TARGET
IF CHAR_CUR_HP == 0
jump_to_label zap
ENDIF
sleep 500
loop TARGET_CUR_HP != 0
sleep 300
USE_ITEM 5125 //havester
sleep 500
label zap
cont = 0
LOOP CHAR_CUR_HP != 0
RETURN VOID
|
tak jak napisalem w skrypcie
-seda trzeba dac na 4 pasek pole nr 6
-atak peta trzeba dac na 4 pasek pole nr 7
DEFINE_GLOBAL INT pet 1
to jak sie zmieni na
DEFINE_GLOBAL INT pet 0
to niebedzie uzywac ataku z peta
testowalem to chwilke i jako tako dzialalo (na plikach gracia final)
niema tu zadnego unstucka ani max range wiec bedzie w teori lac bez konca
no chyba ze padnie lub poprostu zabraknie mobkow
no i nieuzywac kolo npc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babciawladzia
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:43, 05 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Świetnie:)
Dziękuje prześlicznie za okazaną pomoc:)
jak będę w domku to przetestuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Briann1974
Administrator
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 209
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 2:35, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
ja dzis testowałem MANOR bez skryptu z ustawieniami na pasku - działa idelanie
za jedna róznicą przy "dead" opcji ustawiłem 60%
a opóźnienie po 100
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Briann1974 dnia Sob 2:39, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
babciawladzia
Dołączył: 01 Mar 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:07, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Skrypcik bardzo fajnie chodzi,
na początku miałem problem bo golem falstarta z atakiem robił i padał, ale dodałem funkcje anulowaania celu jeśli mob ma mniej niż 90% hp:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
anka3063
Dołączył: 15 Kwi 2010
Posty: 19
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:10, 15 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
super dzieki za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leon2002
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:35, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Witam
A wiec tak probowalem uzyc opcji jaką przedstawił "Briann1974" ciekawe ale nie zbiera owoców z martwego moba mi.
Nie używa kosy nie wiem dlaczego.
Tak wyglada legenda w skrócie, co 10 mob zbiera z niego owoc ale ogolnie jest tak jak ponizej
12:49:36 :[The seed was successfully sown.
12:49:10 :[You use Harvesting.
12:48:50 :[That is the incorrect target.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez leon2002 dnia Pią 12:50, 13 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:39, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
ten autofighter troche zjebany jest bedzie lepszy w nastepnej wersji l2neta puki co potestuj ustawienia a jak nadal lipa to zzostaje skrypt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
leon2002
Dołączył: 13 Sie 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:44, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Problem chyba juz rozwiazalem twój skrypt + pomysł od Briann1974 skrypt sieje nasiono a opcja combat zbiera, problemik jest taki ze bot bardzo czestu uzywa wybieranie owoców ":[Harvesting is not available at this time: being prepared for reuse." a server ma zabezpieczenie przed spamem tego typu i wywala co jakis czas bota;) jakos sie z tym uporam mysle z czasem, ale jak narazie nie jest zle bo cos sie dzieje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
FX
Moderator
Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:49, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
coz bez pelnego skryptu ciezko ci to bedzie obejsc
powiem tak nic nieobiecuje co i kiedy nienastawiaj sie na sybki relase
ale wlasnie pisze skrypt ktory bedzie dzialac perfekt z spoilem sianiem etc opcje
tzn 80% juz jest gotowe - musze dopisac jeszcze pare rzeczy jak sprawdzanie z range, potki,i zrobienie blacklisty itemow + testy
puki co moge powiedziec ze dziala to bezblednie pod maga/fightera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|