Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna www.l2walkerpolska.fora.pl
L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Pomocy - w skrypcie

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spamer-pl




Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 18:37, 07 Lip 2010    Temat postu: Pomocy - w skrypcie

witam potrzebuje pomocy potrzebuje skryptu
chodzi mi o to by boot atakowal konkretny rodzaj moba a przed innyi sie bronil gdy go atakuja.

do tej pory udalo mi sie zrobic by tego konkretnego traktowal jako 1 podaczas bici ale mimo to bije wszystkie moby wokolo nie jest nie konieczne wylaczyc ich nie moge bo sa agresywne i mnie atakuja

ale bedac nie atakowanym bot je bije a tego nie chce


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 9:36, 08 Lip 2010    Temat postu:

dodaj je do listy do not
albo black listy
w teori powinien bic je tylko wtedy jak zatakuja bota


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spamer-pl




Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 12:17, 08 Lip 2010    Temat postu:

no wlasnie tylko w teorii.
boot goni za 1 mobem a zanim po 2 min cale stado innych
i sie nie broni


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 10:00, 09 Lip 2010    Temat postu:

malo bawilem sie tym autofighterem myslalem ze on dziala lepiej Razz
pozostaje obadac skrypty z glownego forum lub napisac wlasny


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spamer-pl




Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 14:04, 09 Lip 2010    Temat postu:

a mozesz mnie nakierowac na taki skrypt boo przegladnolem sporo ii jakos jeszcze nie lapie tegoco jest za co odpowiedzialne

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spamer-pl dnia Pią 14:05, 09 Lip 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 15:24, 09 Lip 2010    Temat postu:

chodzi ci o gotowe takie skrypty ? czy jak ma to wygladac mniejwiecej w skrypcie zeb samemu napisac ?
jak o gotowe to obadaj skrypty z tego dzialu
[link widoczny dla zalogowanych]
zhunter lub fighter
tez byl gdzies "lazy" skrypt


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spamer-pl




Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:11, 09 Lip 2010    Temat postu:

zhunter ogladalem to ale dziwna sprawa bo po skopiowaniu tego tekstu i probie jego zapisaniu mam komunikat ze plik jest wykorzystywany ... bla bla cos z win i nie zapisuje mi min

a chodzi mi o to by dorwac kilka gotowych skryptow i dokladnie widziec co one roba by moc sie na nich wzorowac

z w2l sporo zrobie ale tu raczkuje i potrzebuje by ktos mnie pokierowal

nie jestem biegly z angielskim jedynie google/trans....


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 19:26, 09 Lip 2010    Temat postu:

to jest cos u ciebie jak masz taki komunikat
a co do skryptu na dany exp
niewiem jak duzo potrafisz ale mysle ze takie minimalne podstawy znasz Razz
najlepiej by bylo zrobic lapanie pakietu z info o npc i trzymanie ich w tablicy i updetowanie tych danych wmiare jak sie cos dzieje wokolo no ale pewnie to zaduzo roboty + zaskomplikowane wiec ....

jezeli sam chcialbys cos napisac "ciekawego"
pobaw sie tablicami (arraylist/sortedlist ale na poczatek same arraylisty najlepsze)
i poleceniami np get_npcs
[link widoczny dla zalogowanych] <- lista polecen
ta komenda wypelnia tablice npc co sa wokolo nas

przyklad:
define arraylist npc_wokolo 0
get_npcs npc_wokolo

jak juz mamy te npc w tablicy mozemy nanich robic pewne operacje
jak porownanie nazwy/id ich targetu etc
moj jeden z pierwszych skryptow wlasnie tak dzialal pobieral te npc kasowal moby ktore niechce (aka nieznane id)
kasowal moby poza range
sortowal mi je wedlug dystansu ibral target na 1 moba w tablicy
takei cos jest dosyc "proste" na poczatek o ile znasz te podstawy

niewiem napisz co bys chcial wiedziec moze jakis maly przykald ci napisze z czyms zwiazany

a jak nie to testowac skrypty z forum tam sporo jest przykladow wsumie na wszystko jest przyklad bo sam sie nanich uczylem skladni i jak to dziala w l2necie Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spamer-pl




Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:20, 10 Lip 2010    Temat postu:

ok zacznimy moze od robienia strzal to jest czyba all co tyczy sie zrobienia strzal

jest to czesc skryptu od zhunter

// see if we need to create any arrows

DEFINE STRING arrow_name ""
DEFINE STRING crystal_name ""
DEFINE STRING skill_name ""
DEFINE INT arrow_count 0
DEFINE INT arrow_id 0

SWITCH THIS._arrow_type
CASE "#$S"
arrow_name = "#$Shining Arrow"
crystal_name = "#$Crystal: S Grade"
skill_name = "#$Quiver of Arrow: Grade S"
BREAK 1
ENDSWITCH

ITEM_GET_ID arrow_id "<arrow_name>"
ITEM_COUNT arrow_count "<arrow_id>"

IF THIS._make_arrows == TRUE
DEFINE INT crystal_count 0
DEFINE INT crystal_id 0
DEFINE INT arrow_skill_id 0

ITEM_GET_ID crystal_id "<crystal_name>"
ITEM_COUNT crystal_count "<crystal_id>"

IF arrow_count <100> 0
SKILL_GET_ID arrow_skill_id "<skill_name>"

PRINT_TEXT "Out of arrows, making more"
USE_SKILL "<arrow_skill_id>"


czy zrobienie strzal wymaga az tyle tekstu ?

nie wiedze albo sie nie znam ze on nie kontroluje ilosci strzal tylko jak ma 0 chyba

ps i wywala od groma bledow


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spamer-pl dnia Sob 21:47, 10 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 9:57, 11 Lip 2010    Temat postu:

uzywaj tagow code i zaznacz "wylacz html w poscie"
bo zjada znaczki & Smile

co do samego kodu
niewymaga tyle roboty zalezy jak wszystko napiszez
wiadomo wszystko mozna napisac na wiele sposobow mniej lub bardziej skomplikowanie - ten zhunter jest tak napisany i tyle


najprosciej by bylo zrobic cos takiego
Kod:

define int id_strzal 2222 //trzeba podac id strzal
define int liczba_strzal 0
ITEM_COUNT liczba_strzal "<&id_strzal&>"
if liczba_strzal < 100
use_skill 333 // skil id Quiver of Arr ...
endif

takei cos dajesz sobie w kod gdzies w petle jakas najlepiej zeby sprawdzal co iles czasu .. niby proste
ale mozna dodac zeby sprawdzal czy mamy odpowiednio duzo crystali do produkcji etc
im lepszy zrobimy skrypt tym wyeliminujemy wiecej mozliwosci ze cos niezadziala ale to powoduje zwiekszenie objetosci i"skomplikowanie"

ten z hunter jest pisany w dosyc niby "lepszy" sposob a zarazem ktos chcial zachowac prostote wiec latwo dodawac inne grade strzal etc Wink
ale to tez zpowodowalo zwiekszenie sie kodu troche


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Spamer-pl




Dołączył: 19 Lut 2010
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:04, 11 Lip 2010    Temat postu:

Kod:
ITEM_COUNT liczba_strzal[b] "<&id_strzal&>"[/b] tutaj rozumiem nic nie zmieniam bo to odniesienie do 1 lini

if liczba_strzal < 100  a tu ma zrobic zapewne strzaly jak ma ich ponizej 100 tak


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spamer-pl dnia Nie 11:04, 11 Lip 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 13:16, 11 Lip 2010    Temat postu:

dokladnie Smile
niby mozna zrobic to jeszcze inaczej

bez tej lini "define int id_strzal 2222 //trzeba podac id strzal"

Kod:


define int liczba_strzal 0
ITEM_COUNT liczba_strzal 2222
if liczba_strzal < 100
use_skill 333 // skil id Quiver of Arr ...
endif

etc zabawy zalezy jak kto lubi pisac
poprostu nieraz dodaje sie te dodatkowe linijki i daje sie je na poczatek skryptu ze nietrzeba latac po calym zeby zmieniac te "idy" i szukac tego danej funkcji


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin