Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna www.l2walkerpolska.fora.pl
L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Skrypt na Farme [l2gang]

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chudyybyk




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 10:08, 18 Sty 2011    Temat postu: Skrypt na Farme [l2gang]

Witam Napisał by ktoś skrypt na L2 Gang na farm 2 ? ( Cmentarz ) Ważne żeby miał : uciekanie przed atakowaniem od innego gracza samotny powrót do miasta buff i z powrotem expic. z góry dziękuje

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:10, 18 Sty 2011    Temat postu:

watpie ze ktos ci napisze taki skrypt
po 1 to jest bardzo specificzny skrypt pod dany server - jak ktos niegra to poco ma to pisac
po 2 jak kots gra tam i ma juz taki to watpie zeby chcial sie podzielic nim bo poco sobie robic konkurecje

jak czujesz sie nasilach naucz sie jezyka skryptowego z l2neta
jak cos ci bedzie sprawialo trudnosc to napisz a ci sie pomoze


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
chudyybyk




Dołączył: 18 Sty 2011
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:43, 18 Sty 2011    Temat postu:

To może niech ktoś zrobi aby wrzucał Critical Wounder na moby i bil mobki o nazwie "Keltas" i to wszystko co mi trzeba Very Happy ( i anti stuck bo jak mi bije to staje i nie bije trzeba sie ruszycz kawalek )

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez chudyybyk dnia Wto 11:47, 18 Sty 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Logadin




Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Piotrków Tryb

PostWysłany: Wto 23:49, 18 Sty 2011    Temat postu:

oblukaj inne posty i na ich podstawie sam napisz sobie ...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
akazel




Dołączył: 04 Wrz 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 12:55, 09 Mar 2011    Temat postu:

Grałem tam kiedyś i cos takiego napisałem na archera ale moge dac bo juz nie gram.

Kod:

DEFINE INT RAND_TMP 0
DEFINE INT DYSTANS 0
DEFINE INT LICZNIK 0


DO
     DO
         SLEEP 500
     LOOP CHAR_MAX_HP > 5700

IF CHAR_CUR_HP == 0
TAP_TO TOWN
ELSE
SLEEP 12000
USE_SHORTCUT 34 0 0
ENDIF

R_SLEEP VOID 2 #i5000 #i10000
BOTSET ACTIVE_ATTACK_ON "<&FALSE&>"
BOTSET ACTIVE_TARGET_ON "<&FALSE&>"


CALLSUB ADEN

GET_RAND RAND_TMP 0 3

IF RAND_TMP == 1
GO_TO VOID 4 #i186404 #i20078 #i-3416 #i200
GO_TO VOID 4 #i184957 #i17813 #i-3312 #i200
GO_TO VOID 4 #i185128 #i16318 #i-3296 #i200
GO_TO VOID 4 #i184862 #i15456 #i-3288 #i200

ENDIF

IF RAND_TMP == 0
GO_TO VOID 4 #i187031 #i20408 #i-3568 #i200     
GO_TO VOID 4 #i189378 #i19039 #i-3704 #i200

ENDIF

IF RAND_TMP == 2
GO_TO VOID 4 #i187031 #i20408 #i-3568 #i200
GO_TO VOID 4 #i187998 #i21210 #i-3640 #i200

ENDIF

IF RAND_TMP == 3
GO_TO VOID 4 #i187031 #i20408 #i-3568 #i200
GO_TO VOID 4 #i187998 #i21210 #i-3640 #i200
GO_TO VOID 4 #i190659 #i23734 #i-3671 #i200
ENDIF


BOTSET ACTIVE_ATTACK_ON "<&TRUE&>"
BOTSET ACTIVE_TARGET_ON "<&TRUE&>"


LOOP ONE == ONE

END_SCRIPT

///////////////////////////////////////////////////////////////////////

SUB ADEN
GO_TO VOID 4 #i148464 #i27855 #i-2280 #i200
SET_TARGETING ATTACKABLE 1
USE_SHORTCUT 26 0 0
SLEEP 2000
USE_SHORTCUT 24 0 0
SLEEP 2000
USE_SHORTCUT 25 0 0
SLEEP 2000
TARGET_NEAREST_NAME "Castalia"
GET_RAND RAND_TMP 500 1200
SLEEP "<&RAND_TMP&>"

TARGET_NEAREST_NAME "Castalia"
sleep 5000
NPC_DIALOG "bypass -h Quest 2200_NPCBuffer cast 47329 x x"
sleep 5000
IF CHAR_CUR_HP < 5700
TARGET_NEAREST_NAME "Castalia"
SLEEP 3454
TARGET_NEAREST_NAME "Castalia"
sleep 5000
NPC_DIALOG "bypass -h Quest 2200_NPCBuffer cast 47329 x x"
ENDIF

sleep 5000
TARGET_NEAREST_NAME "Vortex"
GET_RAND RAND_TMP 500 900
SLEEP "<&RAND_TMP&>"
TARGET_NEAREST_NAME "Vortex"

sleep 5000

NPC_DIALOG "bypass -h npc_268474529_Chat 5"


sleep 5000

NPC_DIALOG "bypass -h npc_268474529_goto 50178"
SET_TARGETING ATTACKABLE 0

RETURNSUB

//////////////////////////////////////////////////////////////////////
//R_SLEEP VOID 2 #i1000 #i7000
FUNCTION R_SLEEP 2 MIN MAX
     DEFINE INT RESULT 0
     GET_RAND RESULT "<&MIN&>" "<&MAX&>"
     PRINT_TEXT "We will sleep for <&RESULT&> milliseconds"
     SLEEP "<&RESULT&>"
RETURN VOID

FUNCTION R_MOVE_TO 4 X Y Z RAND_MOV
DEFINE INT TMP
GET_RAND TMP 0 "<&RAND_MOV&>"
PRINT_TEXT "TMP = <&TMP&>"
PRINT_TEXT "X Y Z =  <&X&> <&Y&> <&Z&>"
X = X + TMP
GET_RAND TMP 0 "<&RAND_MOV&>"
Y = Y + TMP
MOVE_TO "<&X&>" "<&Y&>" "<&Z&>"
RETURN VOID

FUNCTION GO_TO 4 X Y Z OUT_F_DIST
     DEFINE INT TMP_GO_TO_1 0
     DEFINE INT TMP_GO_TO_2 0
     R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 30
     DO

     DISTANCE TMP_GO_TO_1 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
     SLEEP 200
     DISTANCE TMP_GO_TO_2 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
     
     IF TMP_GO_TO_1 == TMP_GO_TO_2
          R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 90
     ENDIF


     LOOP TMP_GO_TO_2 > OUT_F_DIST
RETURN VOID

FUNCTION GO_TO_STRING 2 OUT_F_DIST LOC_LINE
     DEFINE INT TMP1
     DEFINE INT TMP2
     DEFINE INT TMP3
     DEFINE INT TMP4
     
     DEFINE INT X 0
     DEFINE INT Y 0
     DEFINE INT Z 0

     define int cut
     define int cut_lenght
     
     DEFINE INT TMP_GO_TO_1 0
     DEFINE INT TMP_GO_TO_2 0
     PRINT_TEXT "LOCLINE : <&LOC_LINE&>"     
     SLEEP 5000
     TMP1 = LOC_LINE.LASTINDEXOF #$:
     TMP2 = LOC_LINE.INDEXOF #$,
     TMP3 = LOC_LINE.LASTINDEXOF #$,
     TMP4 = LOC_LINE.INDEXOF #$(
     
     cut = TMP1 + 2
     cut_lenght = TMP2 - cut     
     X = LOC_LINE.SUBSTRING cut cut_lenght
     cut = TMP2 + 2
     cut_lenght = TMP3 - cut
     Y = LOC_LINE.SUBSTRING cut cut_lenght
     cut = TMP3 + 2
     cut_lenght = TMP4 - cut
     cut_lenght = cut_lenght - 1
     Z = LOC_LINE.SUBSTRING cut cut_lenght

     R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 30
     DO

     DISTANCE TMP_GO_TO_1 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
     SLEEP 200
     DISTANCE TMP_GO_TO_2 CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z X Y Z
     
     IF TMP_GO_TO_1 == TMP_GO_TO_2
          R_MOVE_TO VOID 4 X Y Z 90
     ENDIF


     LOOP TMP_GO_TO_2 > OUT_F_DIST
RETURN VOID




1. nie ma wytlumaczenia zadnego wiec musisz sobie sam zobaczyc
2. bypass napewno sie zmienil wiec musisz nowe nagrać
to jes bypass: NPC_DIALOG "bypass -h npc_268474529_Chat 5"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin