Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna www.l2walkerpolska.fora.pl
L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

skrypt na wymiane owocow

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bryma69




Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 20:52, 06 Sie 2011    Temat postu: skrypt na wymiane owocow

potrzebuje skyrpt na wymianę owocow na MA na liczbę 400 (więcej nie da rady na servie ;/) wymianę mam o godzinie 20h 5min 15s z miasta goddard

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
tenhi




Dołączył: 03 Lis 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:10, 08 Sie 2011    Temat postu:

ten chyba powiniene dzialac sprawdz ale w twoim interesie jest ustawienei gdzie ma to sprzedac i ile oraz oczywiscie musisz byc onliine i stac obok manora podczas uruchomienia skryptu Smile
zmieniasz tylko te wartosci :

SED_ID.add #I6541
ILO.add #I100
MAN.add #I6

SED_ID.add #I6542
ILO.add #I100
MAN.add #I6

jesli chcesz sprzedac jeszcze jakies nasionka to po prsotu kopiujesz polecenie i wyglada to tak:

SED_ID.add #I6541
ILO.add #I100
MAN.add #I6

SED_ID.add #I6542
ILO.add #I100
MAN.add #I6

SED_ID.add #I6541
ILO.add #I100
MAN.add #I6

musisz znac ID owocu mozna go sprawdzic w l2 necie jak klikniesz na owoc to masz tam jego ID 4 cyfrowe
czyli w pierwszym wierszunp tym:SED_ID.add #I6541 ustawiasz ID owocu ktore chcesz sprzedac
w nastepnym:ILO.add #I100 ustawiasz ile tego chcesz sprzedac czyli w Twoim przypadku to wyglada tak:ILO.add #I400
a w kolejnym do jakiego zamku ponizej masz sciage z numerkami zamku.

i tyle:

ja z tym skrpyptem mam mase problemu bo na moim servie jest niby freya ale stary manor i nie do konca dziala: tak tez zaczalem moja przygode z pisaniem skrpytow ktora zakonczyla sie totalna kleska... i szczerze jestem tym zalamany.

ale zlalazlem babski sposob na sprzedanie mimo to Smile




Kod:
// Manor 1.6 by AdiFenix
//////////////////////////////////////////////////////////////////
DEFINE_GLOBAL Arraylist SED_ID 0
DEFINE_GLOBAL Arraylist ILO 0
DEFINE_GLOBAL Arraylist MAN 0
DEFINE_GLOBAL Arraylist u_id 0
/////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////// Manor /////////////////////////////////////////
// 1 - gludio ///2 - dion // 3 - giran // 4 - oren // 5 -aden
// 6 - innadril // 7 -  goddard // 8 - rune // 9 - schuttgard
///////////////////////////////////////////////////////////////////////

SED_ID.add #I6541
ILO.add #I100
MAN.add #I6

SED_ID.add #I6542
ILO.add #I100
MAN.add #I6

////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////
/////////////// Dont change anything below /////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////
DEFINE_GLOBAL int zaeve 0
DEFINE_GLOBAL int ok 0
DEFINE_GLOBAL int check_last 0
DEFINE_GLOBAL int Gmsg 0
Define int temp_spr1 0
Define string Man_name "Manor Manager"
Define int dyst_man 0
///////////////////////
if SED_ID.count != ILO.count
   PRINT_TEXT " Data corrupt  ! - Script Stopped"
   Jump_to_label koni
else
   if SED_ID.count != MAN.count
      PRINT_TEXT " Data corrupt  ! - Script Stopped "
      Jump_to_label koni
ENDIF


for a 0 "<ILO>" 1
   ITEM_COUNT temp_spr1 "<SED_ID>"
   sleep 250
   if temp_spr1 < ILO.a
      PRINT_TEXT "You typed too much crops to sell =  <ILO> in inv u have =  <temp_spr1>  - Script Stopped"
      Jump_to_label koni
   ENDIF
next

for a 0 "<man>" 1
   if man.a <1> 9
      PRINT_TEXT " manor nr +++??? - check data ! - Script Stopped"
      jump_to_label koni
   ENDIF
next

IF target_name != Man_name
   COMMAND "/Target <Man_name>"
ENDIF
sleep 500
IF target_name == Man_name
   DISTANCE dyst_man CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z TARGET_X TARGET_Y TARGET_Z
   if dyst_man > 150
      PRINT_TEXT " You need to be closer to Manor manager !! - Script Stopped"
      jump_to_label koni
   endif
ELSE
   PRINT_TEXT " I dont see -  Manor manager - Script Stopped"
   jump_to_label koni
ENDIF
/////////////////////////////////////////////
define int temmm 0
for a o "<SED_ID>" 1
INVEN_GET_UID temmm "<SED_ID>"
u_id.add temmm.clone

next




PRINT_TEXT "-------------------------------------------------------------------"
PRINT_TEXT "AUTO Sell crops v1.6 EPILOGUE by AdiFenix"
PRINT_TEXT "-------------------------------------------------------------------"

SET_EVENT "<SCRIPTEVENT_SERVERPACKETEX>" "<SYSTEM_CURRENTFILE>" Buy_fun 120
SET_EVENT "<SCRIPTEVENT_SERVERPACKET>" "<SYSTEM_CURRENTFILE>" sysmas 98
sleep 500
Call prepare_1


do
sleep 400
loop zaeve <SED_ID> 1
sleep 600
for i 1 "<SED_ID>" 1
   
   
   check_last = 1
   NPC_DIALOG "bypass -h manor_menu_select?ask=9&state=<SED_ID>&time=0"
   
     
   do
       sleep 2
   loop check_last == 1
   sleep 600
NEXT
endif



RETURN VOID

FUNCTION Buy_fun
ok = 0
Gmsg = 1
Define int Man_ok 0
Define int temp_seed 0
Define int ile_man 0
Define int temp_manor 0
Define int ilo_sed 0
Define int price 0
Define int temp_uid 0
packet.READ_BYTE null
packet.READ_INT16 null
packet.READ_INT32 temp_seed
FOR b 0 "<SED_ID>" 1
if temp_seed == SED_ID.b
   packet.READ_INT32 ile_man
   IF ile_man == 0
      PRINT_TEXT "Manor with this type of croops (<temp_seed>) = 0 "
   endif
   for a 0 "<ile_man>" 1
      packet.READ_INT32 temp_manor
      if temp_manor == man.b
         packet.READ_INT64 ilo_sed
         packet.READ_INT64 price
         packet.READ_BYTE null
         PRINT_TEXT " Slots available =  <ilo_sed> Price <price> ID = <temp_seed>"
         IF ilo_sed < ILO.b
            inject "D0 02 00 01 00 00 00 <u_id> <temp_seed> <temp_manor> <ilo_sed> 00 00 00 00"
         ELSE
            inject "D0 02 00 01 00 00 00 <u_id> <temp_seed> <temp_manor> <ilo> 00 00 00 00"   
         ENDIF
      ELSE
         packet.READ_INT64 null
         packet.READ_INT64 null
         packet.READ_BYTE null
         PRINT_TEXT "Diferent man.: <temp_manor> for <temp_seed> "
      ENDIF
   NEXT
   

endif
next

if check_last == 1
check_last = 0
endif
zaeve = zaeve + 1
RETURN VOID


FUNCTION sysmas
define int man_mani 879
define int temp_id 0
packet.read_byte null
packet.read_int32 temp_id
if temp_id == man_mani
Gmsg = 1
endif


RETURN VOID
[/code]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:30, 09 Sie 2011    Temat postu:

Cytat:
ja z tym skrpyptem mam mase problemu bo na moim servie jest niby freya ale stary manor i nie do konca dziala: tak tez zaczalem moja przygode z pisaniem skrpytow ktora zakonczyla sie totalna kleska... i szczerze jestem tym zalamany.

niepoddawaj sie Razz

co do tematu to autor pisal mi na pm i tam tez dostal link z glownego forum l2neta do skryptu Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FX dnia Wto 11:31, 09 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bryma69




Dołączył: 14 Kwi 2011
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:52, 09 Sie 2011    Temat postu:

tak dziex za pomoc narazie będę się bawił tym skryptem i tym co dostałem od Ciebie FX

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin