Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna www.l2walkerpolska.fora.pl
L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

zaprzestanie walki

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vongola




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:44, 20 Mar 2011    Temat postu: zaprzestanie walki

Witam
Jest komenda która zaprzestaje walki??
Chodzi mi o to że mam spoila i chce żeby tylko użył skilla spoil i później sweeper ale żeby nie atakował moba normalnie (tego dokona inna postać).

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 11:40, 21 Mar 2011    Temat postu:

a jakbys ustawil auto sweep tylko
i w skilach na combat cos ala "jezeli hp moba powyzej 90% uzyj spoila" ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vongola




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 21:36, 25 Mar 2011    Temat postu:

niestety ale wtedy też atakuje moba ;/

ja potrzebuje coś żeby użył tylko spoil i poczekał aż mob padnie (z ręki innej postaci) żeby użyć sweeper
mam taki skrypt
Kod:
DEFINE_GLOBAL INT Spoil_MP 200
DEFINE_GLOBAL STRING NORMAL_MOB_NAME "Monster Eye Watcher"


//==========================================================================//
//==========================================================================//

DO
    LABEL HERE
    IF TARGET_ID == 0
        TARGET_NEAREST_NAME "Monster Eye Watcher"
        SLEEP 100   
    ENDIF
IF ( CHAR_CUR_HP > Zero )
     IF ( ( TARGET_NAME == NORMAL_MOB_NAME ) AND ( TARGET_CUR_HP != Zero ) )
          CALL KillMob
     ELSE
          SLEEP 100
     ENDIF
ENDIF
SLEEP 100
LOOP ( True != False )
END_SCRIPT
//==========================================================================//
FUNCTION KillMob
     DO
          IF ( CHAR_CUR_MP > Spoil_MP ) AND ( TARGET_SPOILED == False )
               USE_SKILL 254
               SLEEP 300
          ENDIF
          SLEEP 300
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

     LOOP ( TARGET_CUR_HP > ZERO )

     WHILE ( TARGET_SPOILED == True ) AND ( TARGET_TYPEID != ZERO )
          USE_SKILL 42
          SLEEP 500
     WEND
RETURN VOID

//==========================================================================//


i tam gdzie linijka xxxxxxxxxx potrzebuje wstawić coś żeby nie bił mobów, tylko nie wiem co


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Schaitan




Dołączył: 25 Mar 2011
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 22:53, 25 Mar 2011    Temat postu:

A nie możesz żeby po użyciu skilla targetował drugiego chara i później znowu na mooba

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Vongola




Dołączył: 03 Mar 2011
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 10:39, 26 Mar 2011    Temat postu:

w miejsce xxxxx dodałem

Kod:
        TARGET_NEAREST_NAME "nick_postaci"
        SLEEP 100
        TARGET_NEAREST_NAME "Monster Eye Watcher"
        SLEEP 100


i postać niestety atakuje moby, nie zmienia targetu... może złej komendy użyłem.. ;/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Vongola dnia Sob 10:40, 26 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 10:40, 28 Mar 2011    Temat postu:

uzyj move_to i podaj dotego jakies wsp kolo moba/siebie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin