Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna www.l2walkerpolska.fora.pl
L2Walker, Lineage II, L2.Net, L2Divine, L2Superman,
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Manor crop sell - pl
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 19:24, 03 Maj 2010    Temat postu: Manor crop sell - pl

pl wersja skryptu na manor Razz
mialo niebyc no ale ... Wink (niechwalcie sie tym) ^^

skrypt trzeba skopiowac i zapisac z rozszezeniem .l2s
zeby to uzywac trzeba zmodyfikowac 3 linie

DEFINE_GLOBAL int ID_Seda 6545
DEFINE_GLOBAL int Ilos 5
DEFINE_GLOBAL int Man_nr 5


1 trzeba podac id owocu (mozna zobaczec klikajac w inv l2net)
2 ilosc owocow
3 na jaki manor chce sie sprzedac (numer - lista w skrypcie )

zapisac zmiany i odpalic

Kod:

// Manor 1.0 by AdiFenix
//////////////////////////////////////////////////////////////////



DEFINE_GLOBAL int ID_Seda 6545
DEFINE_GLOBAL int Ilos 5


/////////////////////////////////////////////////////////////////////
///////////////////// Manor /////////////////////////////////////////
// 1 - gludio ///2 - dion // 3 - giran // 4 - oren // 5 -aden
// 6 - innadril // 7 -  goddard // 8 - rune // 9 - schuttgard

DEFINE_GLOBAL int Man_nr 5



////////////////////////////////////////////////////////////////////

Define string Man_name "Manor Manager"
Define int temp_spr1 0
Define int dyst_man
PRINT_TEXT "-------------------------------------------------------------------"
PRINT_TEXT "AUTO Sell crops v1.0 PL EPILOGUE by AdiFenix "
PRINT_TEXT "-------------------------------------------------------------------"
IF target_name != Man_name
COMMAND "/Target <&Man_name&>"
ENDIF
sleep 500
IF target_name == Man_name
   DISTANCE dyst_man CHAR_X CHAR_Y CHAR_Z TARGET_X TARGET_Y TARGET_Z
   if dyst_man < 150


      IF ID_Seda >= 5000
         IF ID_Seda <= 6568

         ITEM_COUNT temp_spr1 "<&ID_Seda&>"
         sleep 100
         if temp_spr1 < Ilos
            PRINT_TEXT "podales zbyt duza liczbe sedow do wymiany <&Ilos&> a w inv masz <&temp_spr1&> "
         
         ELSE
            PRINT_TEXT " System Gotowy "
            DEFINE_GLOBAL int zaeve 0
            call prepare_1


         ENDIF
         else
            PRINT_TEXT " prawdopodobnie podales zle id !"
         endif
      else
         PRINT_TEXT " prawdopodobnie podales zle id !"
      endif

   else
   PRINT_TEXT " stoisz zadaleko od Manager manora"
endif
else
PRINT_TEXT " niewidze <&man_name&>"
endif
END_SCRIPT



FUNCTION prepare_1

SET_EVENT "<&SCRIPTEVENT_SERVERPACKETEX&>" "<&SYSTEM_CURRENTFILE&>" Buy_fun 120


zaeve = 1

do
NPC_DIALOG "bypass -h manor_menu_select?ask=9&state=<&ID_Seda&>&time=0"
sleep 900
loop zaeve == 1


RETURN VOID

FUNCTION Buy_fun

Define int Man_ok 0
Define int temp_seed 0
Define int ile_man 0
Define int temp_manor 0
Define int ilo_sed 0
Define int price 0
Define int temp_uid 0
packet.READ_BYTE null
packet.READ_INT16 null
packet.READ_INT32 temp_seed
if temp_seed == ID_Seda
   packet.READ_INT32 ile_man
   for a 0 "<&ile_man&>" 1
      packet.READ_INT32 temp_manor
      if temp_manor == Man_nr
         packet.READ_INT64 ilo_sed
         packet.READ_INT64 price
         packet.READ_BYTE null
         PRINT_TEXT " ILOS SED/man = <&ilo_sed&> cena <&price&>"
         Man_ok = 1
      ELSE
         packet.READ_INT64 null
         packet.READ_INT64 null
         packet.READ_BYTE null
      ENDIF
   NEXT
   IF Man_ok == 1
      IF ilo_sed < Ilos
         Ilos = ilo_sed.clone
         PRINT_TEXT " Zaduzo chce kupic - zmniejszenie zamowienia"
      ENDIF
      INVEN_GET_UID temp_uid "<&ID_Seda&>"
      inject "D0 02 00 01 00 00 00 <&temp_uid.GET_HEX32&> <&ID_Seda.GET_HEX32&> <&Man_nr.GET_HEX32&> <&Ilos.GET_HEX32&> 00 00 00 00"
      PRINT_TEXT " Wyslane = powinienes dostac juz matsy"
      zaeve = 0
   ENDIF
else
   PRINT_TEXT " blad ??? sprawdza inne id seda niz podane ---<&temp_seed&> Pra = <&ID_Seda&> "
endif



RETURN VOID


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bsquare




Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:26, 05 Maj 2010    Temat postu:

ok, jak zaladuje ten scrypt to kliknac Start i potem cos jeszcze?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:51, 05 Maj 2010    Temat postu:

jak edytujesz - zapiszez zmniany
wystarczy go wczytac i dac start

najlepiej kolo godziny restartu manora (ale jest to obojetnie kiedy)


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez FX dnia Śro 20:45, 05 Maj 2010, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bsquare




Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:55, 05 Maj 2010    Temat postu:

FX a skad mam wiedziec w jakiej chwili go kliknac? czy on sam sie "dostosuje"?
zeby trafic na czas wymiany?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bsquare




Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:01, 05 Maj 2010    Temat postu:

ok mam ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
bsquare




Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:01, 05 Maj 2010    Temat postu:

Thx za ten scrypt ;*

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Theo




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:11, 18 Cze 2010    Temat postu:

Miło, skrypcik fajnie działa. Wielkie dzięki!

W którym miejscu skryptu zmienić wartość żeby próbował sprzedawać co 500ms, a nie co sekundę? (sleep 400?)

Czy dałoby radę przerobić skrypt tak, aby wymienić powiedzmy 3 rodzaje ziaren w 3 różnych miastach? Sam boję się w tym dłubać bo wcześniej nie miałem z tym do czynienia Sad


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 9:31, 19 Cze 2010    Temat postu:

zmien sleep 900 w funkcji prepare_1 na sleep 500

co do sprzedawania kilku owocow do kilku miast
taki skrypt jest na glownym forum l2neta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Theo




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 20:47, 22 Cze 2010    Temat postu:

Znalazłem to co tutaj jest przedstawione i na końcu jakąś propozycję zabawy z id miasta/nasiona/ilości, ale nie bardzo wiem jak zastosować tę zmianę w tutejszym skrypcie i czy to na pewno propozycja zmiany. (nie mogę podać linka bo jestem "zbyt młodym" użytkownikiem, ale temat na forum l2net nazywa się "Manor - sell crop") Zapewne to to Smile Dzięki.

Mógłbyś mi wyjaśnić jak dodawać kolejną pozycję w tablicy?

po prostu dopisać:

SED_ID.add #I6543
ILO.add #I2000
MAN.add #I7

... z własnymi danymi, czy może gdzieś trzeba zadeklarować wielkość tablicy?



Edit: (tak żeby nie pisać post pod postem)

Przetestowałem i wydaje mi się trochę wolny, ale może to wina tego że nie włączyłem go przed manorem, tylko tak na próbę po, a ta opieszałość działania to kwestia "rozpędzenia się".

FX, dałbyś radę przyspieszyć go trochę? Sporo tam sleepów i zbędnego sprawdzania czy na pewno mam na targecie manora.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Theo dnia Wto 23:09, 22 Cze 2010, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 10:15, 23 Cze 2010    Temat postu:

widzisz te sprawdzanie na poczatku odbywa sie tylko przy odpaleniu - raz Smile

wiec tam sleep moze byc nawet 10 sec Razz
i to sprawdza czy jestes dosc blisko masz target na manor etc bo to jest wymagane zeby sprzedac - w teori moge skasowac to ale potem stan lekko zadaleko i niesprzedasz nawet jak bedziesz 1

co do tego ze on jest wolny to kwestia dyskusyjna ofc mozesz edytowac te glowne slepy na mniejsze
ale pamietaj ze standard antyflood zabezpeiczenie jest ustawione na 500 ms
ofc nam dochodzi jeszcze ping etc wiec w teori mozna mniej nastawic ale to jzu kazdy musi sobie potestowac sam
chyab ze masz pomysl jak to wszystko przyspieszyc to chetnie poczytam Smile


wielkosc tablicy nietrzba delkarowac w tym jezyku

dodajac element sama sie "powieksza"
przyklad jak dodac 2 owoce: (ofc te dane to tak na szybko wpisalem Razz)

SED_ID.add #I6543
ILO.add #I200
MAN.add #I7

SED_ID.add #I6545
ILO.add #I100
MAN.add #I4


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Theo




Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:32, 24 Cze 2010    Temat postu:

Śmiga całkiem ładnie, chociaż jednak trochę wolno, można sprzedać 2 owocki spokojnie, trzecich już nie dało rady bo jednak ktoś wyprzedził ręczną wymianą, ale podłubię sobie skracając czasy i sądzę że da radę bez większego ryzyka wymienić nawet 3-4 rodzaje owocków.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:09, 24 Cze 2010    Temat postu:

odpal 2 boty i na kazdym np po 2 owoce

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Coristo




Dołączył: 28 Kwi 2010
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:35, 20 Lip 2010    Temat postu:

A da sie ten skrypt przerobic na kupienie seedow?Jak tak to poprosze ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
FX
Moderator



Dołączył: 28 Sty 2010
Posty: 682
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 17 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 9:38, 21 Lip 2010    Temat postu:

poco ten spam ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
SaSceD




Dołączył: 28 Lip 2010
Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 23:53, 28 Lip 2010    Temat postu:

1.Da sie ustawić aby sprzedawał w tym mieście gdzie jest najwyższa cena ?
2. Nie jestem Pr0 jeżeli chodzi o manora a wiedz się spytam : idzie sprawdzić po jakich cenach miasta będą skupować nasionka ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.l2walkerpolska.fora.pl Strona Główna -> L2.Net Scenariusze (scrypting) Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 1 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin